Merhaba anneler bebeğim 5,5 aylık ek gıdaya başladık Dr bilgisi ile tadımlık veriyorum çok değil ama kabız olduk 3 gün yapamadı bende libalaks lavman yaptım.simdi bugün gene 2. Günü gene yapmadı ne yapmalıyım varmı öneriniz.ilk çocuğum kız ve 5 aylık iken tadımlık başlamıştık hiç yaşamadım böyle bir sorun.ayrica verdiğim şeylere zeytinyağ koyuyorum ama genede yapmıyor.😔😔