Erva-mm hayir şuan yasaklar var ya kademeli açılacak ins heryer acilirda gidersin baksana yine okullar avm açıldı ne olacak vaka yine arttı o kadar yoğun bakımda yatan insanlar olmasına rağmen tüm dünya olarak psikolojimiz bozuldu ama yapacak bisey yok sağlık eger acilirsa erdemli de güzel apartlar var kendin pişir kendin ye deniz falan olabilir