nurr0 ben işk hamileliğimde 3 aylıktı bebeğim ramazandan önce biraz süt sağol stoklamıştım dondurucuya eğer sürüm yetmezse veririm diye ilk gün deneyeyim dedim eğer sütüm olmazsa tutmayacağını ama çok şükür iftara yarın saat kala artık sütüm kalmıyordu. Bi şekilde geçiyordu o vakitte de. Buzluktaki sütlerimi kesinlikle almamıştı kızım. Şimdi yine 3 aylık olacak oğlum yine deneyeceğim ilk gün