Arkadaşlar forumda duydum hep 4. Ayda zor bir atak durumu olduğunu..ama benim oğlum şu an 3 aylık tam ve önce memeyi reddetti..şimdi de mamayı eskiye göre çok çok az içiyo hep yarım bırakıyor.. uykusunda sıkıntı yok ama beslenme konusunda çok zorluk yaşıyorum 5 6 gündür..başına gelen var mı acaba ?bu arada mama değişikliği yaptım içmiyor diye ama yeni mamayı da aynı şekilde az içiyo itiyor ağlıyor beslerken ..nolur yardım edin çok üzülüyorum 😟