manuel pişmanlıktır. 1 dk sağıyorum 5 cc çıkıyo, elektrikliyle 1 dkda 15 cc çıkıyo ve elinizle sıkmaktan elleriniz kopuyo. tavsiyem elektrikli bu yüzden. bütçeniz uygun değilse 2. el alabilirsiniz. ben o şekilde aldım tüm parçalarını kaynattım. kendi biberonumu taktım o şekilde kullandım.
lansinoh ve avent denedim, avent daha başarılı çekim konusunda