Arzu_a Merhabalar canım anneler 🌹 Bebişlere hangi güneş kremini kullanıyorsunuz ? Memnun olduklarınızı yazar mısınız 💐
antropologanne Arzu_a Henüz kullanmadım ama ben ecowell almayı düşünüyorum. Losyonunh kullanıyorum çok memnunum, incelediğim kadarıyla güneş kremide tamamen organik.
BademsMam Arzu_a mustela kullanmaya başladım yeni. Dün denizdeydik 33 dereceydi sürdüm yanmadı ama ben aşırı derecede yandım mesela. Çok güzel koruyuculuğu var mustelanın
-Alp- Arzu_a musteladan memnun musunuz ilk kez krem alacağım onu düşünüyorum. Aslında ecowell iyi diye duydum ama o da zor sürülüyormuş
Arzu_a Hepinize çok çok teşekkür ediyorum. Mustela almayı düşünüyordum şu an netleşti çok sağolun 🙏🏻❤️❤️🥰