Muverrih decathlondan mayo bakın. Tulum şeklinde mayolar var uv korumalı gayet güzeller. Bedenleri oldukça dar ama bilginiz olsun. Bebeğiniz 1 yaşsa 2-3 ya mayo alın. Uv korumalı şapkalar da var orda onlar da küçük kalıplı. 1-2 tane müslin havlu alın, hem çabuk kuruyor hem az yer kaplıyor. Mustela güneş kremi çok güzel iz bırakmıyor, çabuk yayılıyor. 1 kat uzun takım ce çorap alın. Bazen denizden çıkınca üşüyebiliyorlar. Ben 1-2 tane de çarşaf almıştım bebek arabasında uyuturken üzerini örterdim. Bol bol kavanoz maması almıştım, hipp organik. Hemen hazır yiyecek. Biz normal plaja gittiğimizde duş suyu olmadığında 5 lt lik içme suyu alıp güneşe bırakıyoruz, denizden çıkınca o suyla duş aldırıruyoruz. Güneşte durduğu için baya ısınmış olurdu. Üstü kapalı bebek simitleri, büyükse kolluk can yeleği olunca baya eğleniyorlar suda. Kürek kova takımı da baya oyalıyor kıyıda. Aklıma gelenler bunlar. ☺️ Bol kıyafet ve örtü şart.