sumeyyezumraa merhaba boroosh baby kanguru kullananlar olumlu olumsuz yönlerini yazabilir misiniz? almayi dusunuyorum ayarlanabilir olmasi hosuma gitti. ayrica 2. el ergonomik kanguru satan varsa irtibata gecebiliriz instagramim @nisasusleme 😊
Mustafayusuf sumeyyezumraa ben kullanıyorum standart modelini. 15 günlükken başladık şu an 5 aylığız çok memnunum. İyiki almışım dediğim ürünlerden biri. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Şimdiden güle güle kullanın
Mervesnsz sumeyyezumraa ben kullanıyorum kesinlikle çok kullanışlı çok ergonomik arkadaşımada tavsiye etmişti oda çok memnun kaldı 😉
Ceylinin_annesi sumeyyezumraa ben kullanıyorum new age olanını rahat bi kanguru kızımda seviyor içinde gezmeyi
sumeyyezumraa Minikprensannesi cok post var karisik oluyo diye boyle yazdım ama cevabınız icin tesekkur ederim yine de 😊
sumeyyezumraa Ceylinin_annesi tesekkur ederim bende yarin siparis vericem. internetten verdiniz dimi siparisi?
Mustafayusuf sumeyyezumraa rica ederim. Tabiki karar sizin her ikisi de mükemmel. Gönül rahatlığıyla alabilirsiniz bunu demek istedim 😊
Merve20 sumeyyezumraa ben aldım canım new age olanını bir kez kullandım bebeğim daha çok küçüktü 27 günlüktü. Yakın xamanda tekrar kullanmayı düşünüyorum. Güzel ama sevdim ben .