Papatyass Merhabalar bebeğim 7 buçuk aylık. Bugün ilk defa semizotu verdim şimdi gördüm karnında döküntü olmuş. Şaşırdım doğrusu semizotu alerjisi olan hiç duymadım yaşayan var mı? Ya da yerde sürünüyor o yapar mı ki?🙄
[silindi] Papatyass alerjik bir sebze değildir aynı zamanda başka ne yedirdiniz? Bir de döküntü nasıl bir döküntü ? Bez bölgesinde ise isilik olmuş olabilir
Buseng Papatyass benim kaynımda var semizotu alerjisi yer yemez hastenelik oluyor ilk defa kaynımda gördüm bende semizotu alerjisini olabiliyormuş yani dikkat edin
Nohutannesi Papatyass vermeyin bir süre sonra yine deneyin. Bütün alerjik olabilcek ihtimalleri eledikten sonra yine bunda denediğinizde döküntü oluyorsa nedenini bulmuş olursunuz. Her şey alerji yapabilir her bebek kendine özeldir çünkü. Bizim de mesela enginardan sonra pişik oldu. Belki de tesadüf ama vermiyorum takipteyim yine deneyeceğim
Kagansmother Sanmıyorum semizotundan olduğunu ama yinede bi kac gun izleyin siz bizde yedik baya ama hic bi sıkıntı yasamadik
Papatyass [silindi] kabakla karıştırdım ama onu zaten hep yiyor🙄 yok karın bölgesinde göğüs kısmına doğru yayılmış şekildeydi
Kagansmother Papatyass tekrar vermeyin bence bi kac gun vermeden izleyin geçtikten sonra tekrar denersinjz yine olursa emin olmus olursunuz
[silindi] Papatyass siz alerjik bir şey yediniz mi emziriyorsanız o da etkilemiştir. Döküntüyü görmek lazım elinize geliyor mu sürünce? Bir de alerjik besinlerin döküntüsü hemen çıkmayabilir deride. Yani ne yedirdiniz 8 saat öncesine kadar düşünün onlar da yapabilir.
Papatyass [silindi] bir sürü sivilce gibi kırmızı noktalar düşünün öyle oldu. Evet onu da düşündüm ama bende değişik bir sey yemedim. Sanırım semizotu kaynaklı 🙄
[silindi] Papatyass o halde ara verin tekrar denediginiz zaman olursa anlarsınız diğer yorumlarda dendiği gibi. Geçmiş olsun.