Arkadaşlar oğlum 16 aylık olaçak bu ayın 23 ünde çişi gelince bezini tuttugunu gözlemlyorim bi iki aydır şu son bi haftadır sabahları kuru uyanıyo ğeceleri bazen bezine bakıyorum kupkuru yarım saat sonra üzarine geçmiş oluyo çişi sanrm tutuyo birden yapıncada bezi tutmuyo sizce tuvalet eğitimen beşlamak gerekirmi napmalıyım