7 aylık bebeğim. Günlk rutinimiz şöyle
Akşam 9 buçukta uyuyor 1dw uyanıp emiyor yaklaşık 60 mliim kadar uuuyakalıyo. 4de yine uyanıp yine o kadar emiyo 7 de uyanıp yine 60 milim emiyo..
8 gbi tamamen uyanıyo ve 8.30da 120lik mama içiriyorum
10da 60 milim içip geri uyuyo.
11de uyanıyo ve 11.30 gibi ilk ek gıdasını veriyorum öğün yapıyoruz yaklsşık bir çay bardağı püre yiyo suyunu falan içiriyorum 1 gbi 90 milim içip uyuyo
3de kalkıyo 3.30 gbi yine 90 milim içiyo 5.30 gibi 120 milim içip uyuyo
6 da uyanıyo 7de ikinci ek gıdasını veriyorum yarım çay bardağı sebze püresi yiyoıo
8.30 gbi benden biraz emiyo ama en fazla 60tır
9.30da 120 milim içip uyuyo…..
Yani günlük toplam en fazla 800 mlim süt içip (meme veya mama) 1.5 çay bardağı ek gıda alıyo. Arkadaşlarım 7 aylık bebe 1 litre altında içmemeli bzie doktorlar öyle söyledi dedi diyolar kafama çok taktım. 7ay7günlk 8 kilo 20 günde 400 Gr aldı bu arada. Yardımcı olursanız çok sevinirim