Annesivebebesi Bebeğimin göbek bağı 4 gün oldu düşeli ama bugün kanama oldu.Normal mi yaşayan var mı ne yapmak lazım?
Nohutannesi Annesivebebesi uzun süre kanadı bizim. Ağladıkça kanadı. Doktoruyla irtibat halindeydim bir kaç gün gözlemledik baktık hala kanıyor gümüş kalem değdirdi doktor. Kesildi bir daha. Sadece göbek deliğinde biraz kararma var hala ama şükür geçti🙏🏻Bence doktorunuzla paylaşın endişeleniyor insan bu tarz şeylerde ister istemez basit bir çözümü var nasılsa
Chngrytasln Annesivebebesi benim oğlumda da olmuştu K vitamini eksikliğinden olurmuş iğne yapmıştı doktorumuz sonra kesildi. Sizde bi götürün isterseniz mikrop kapma olasılığı çok yüksek oluyormuş
1207 Annesivebebesi biz de yaşadık doktora gösterdik kibrit gibi bişey yaktı göbek deliğine biraz fazla olsaydı iğne de vurabiliriz demişti. Doktora gösterseniz iyi olur
-Alp- Annesivebebesi k vitaminini doğumda yaptırmıştık ona rağmen bir haftalıkken kanama olmuştu. Fucidin krem kullandık bir hafta sonrasında gümüş nitrat ile yaktı. Yakma derken korkmayın minik bir şey değdiriyor sadece.
Mom456 Bizim de 1 hafta sonra olmuştu çocuk doktoruna gitmiştik k vitamini iğnesi vurmuşlardı ,kanayan bölge için de krem vermişti doktorumuz,ihmal etmeyin bi doktora gidin derim