ybk2019 Hilalrkmn ben pipetli suluk almıştım onu cok sevdi ilk philips avent ile başladık 8 aylıktı pipete basladıgında ☺️
Mirayoguz Hilalrkmn benim oğlum şuan 22 aylık nerdeyse son 1 aydır su tüketimi arttı hiç sevmiyordu su içmesini emmeye devam ettiği için çok sıkıntı yapmadım açıkcası tüm gün emiyor oyüzden su içme ihtiyacı duymuyor. Bu aralar anne su anne su demeye başladı.
Sevgilimmm Hilalrkmn 15 aylik içmiyor kaşıkla veriyorum zar zor dertliyim bu konuda yani. Suluk vs denedim yok yok
Hilalrkmn ybk2019 bnde kasikla veriydm bsta hep tukurdu icmedi bide biberonla deniyim dedim yine ayni🙄bnde mi alsam acaba
fistikcisahap Hilalrkmn bizimki de sevmiyordu tanıdık bi abimiz var, yandığında içer demişti öyle de oldu şu an su en çok sevdiği şey