nartanemm hergun banyo yaptırıyorum mesela altini alirken 10 dk civaro bazen daha fazla havalandiriyorum bacaklari kasiklari bu sekilde havada aliyor e boynu zaten acikta. Terlese islak kalma ihtimali yok. Ama nemlendirici kullanmiyorum sadece. Ne kullanmam gerekir ki sizin onereceginiz bi nemlendirici var mi