Merhaba anneler 🌸 2 ay oldu sezeryan doğum yapalı. Doğumdan bi hafta sonra dikişlerden kan ve sarı su geldi antibiyotik kullandım baya sancılı süreçlerden geçtim. 9 cm açıkla sezeryn oldum . Doğumum çok berbattı . Neyse doğumdan snra dikişlerdeki olay başıma geldi. Ve göbek deliğimin az aşası ve çevresi dokununca acı hissediyorum atletim bile sürtse acıyor ilk zamanlar kızımı doğru dürüst kucağıma alamıyodm ayakları değiyor acıyor diye. Hangi sezeryanlıya sorduysam böyle bişe yaşamamış. Doktoruma sordum böyle bişe olmaması lazım dedi anlamadım gitti muanede etti sıkıntı yok ama neden acıyor 🤷🏻♀️