Annesivebebesi aslında normal ama anormallik de olmaz diye bir şey yok. Doktor kontrolünde sorarsınız. Endişeniz artarsa doktorla iletişime geçin. Görmeden yorum yapmak zor benim bebeğimin de oluyordu doktor normal demişti. Burada öyle bebek yanakları gördüm ki korkunç derecede tahriş olmuş… Benimki onların yanında çok küçük bir şeymiş bu yüzden görmeden kesin bir şey söylenemez