Merhaba anneler bebegım 6 aylık ek gıdaya yenı yenı tadımla basladım bebegım anne sütü içti sadece 2 ay sonra ışe baslayacam süt iznim 1.5 saat ve ben onu işe gec gitmekle kullancam. Bi tanıdıgıma baktıracam . Götürdüğüm zaman yemesı gereknlerıde bebegıme bakacak olana verecem sorum şu, sütü ne kadar sağıp verıyosunuz sürekli emmek isteyen bir bebek oğlum. aç kalırmı dıye aklımda hep sorular var