Habibe08 benim kızım da aynı hastanede şekeri düşük çıktı ve biz biberona alışmasın diye mamayı gıdım gıdım verdik eve geldik çocuk iki gün içinde sapsarı. Doktor iki saatte bir uyandır emzir dedi tabiki asla uyanmıyor biz de altını açıp havalandırıyoruz sonra biraz daha oyalayıp uyandırıp meme isterse meme yoksa biberon veriyorum. Doktor sarılığın tek çaresi beslenme dedi siz onu sürekli besleyin canım.