Nes1989 Mhulya011 Bende verdm 3 gün zor yedi 1 kutu bitti yarın tekrar bakucak doktor bakalım pirinçli olması hosuma gitmedi keçi sütüde verebilirdi ama doktor daha iyisni bilir tabi …
Senicokbekledik Nes1989 görümcem eczacı ona sordum bebek mamaların hepsi iyi zaten kötü olmasının imkanı yok hepsi özel bebek maması olduğu için
Kuzeybabyy Zafsim0801 yüzünde döküntü egzama var mı sadece kaka çok yeterli olmuyor alerji teşhisinde
Senicokbekledik Nes1989 gayet iyi 2 aylıkken 5.650 di ve ben sadece gece uykusuna yatarken veriyorum mamayı
Nes1989 Senicokbekledik benim sadece mama yiyo kilosuda iyi bu sabah mesela kızarıklğı yok gün içinde ara ara oluyor çok ilginç ya
Senicokbekledik Nes1989 mamayı nasıl hangi düzende veriyorsunuz bi kaç gün bende emzirmeden sadece mama vericem onun için soruyorum
durununannisi__08 Kuzeybabyy bendedr ayni sikayet var henuz doktira goturmedim sadece gurultulu kaka bide mukuslu baska bi sikayetim yok suan