Deniz2021 o kadar süt bir aylık bebişe tabi ki yeter annesi, mamanın anne sütüne göre sindirimi daha zor o nedenle bebekleri mayıştırıyor ve uykuya dalıyorlar, siz de bunu açlığa yorduyorsunuz. Aynı hatayı ben de yapmıştım, daha sonra bir emzirme danışmanı bana şöyle dedi: ‘bebek üç aya kadar annenin yaka iğnesidir hep memede durmak ister çünkü orası onun için güvenli bir liman. Sadece açlıktan emmek istemez, ağrısı olur emmek ister, üşür emmek ister, sıcaklar emmek ister, sizi özler emmek ister vs’ maşallah sütünüz de güzelmiş yazık etmeyin sütünüze. Çünkü siz mama ile bebişi doğurdukça aynı oranda sütünüz azalmaya başlayacaktır. Sütünüze ve kendinize güvenin💪🏻