Ygz pervin_t her bebeğin ayak ölçümü farklıdır o yüzden bir metre yardımıyla ayağını ölçüp ona göre almanızı tavsiye ederim🌸
Woody pervin_t denemeden bilinmiyor malesef. Ben almıştım yaz için guya. Küçük geldi. Konu açtım hatta biri alırsa ona yarasın diye🙄
Ygz pervin_t genelde her 3 ayda bir yarım numara büyür diyor doktorlar. Ayak tabanı diyelim 18 numaraya uygunsa 19 alın ayrıca dar bir sandalet almamanızı öneririm tombik ayaklı olup üst kısmı dar gelebilir dikkat edin seçerken🌸
Ultraslan40 Bence ayağının altını metre ile ölçün internetten ortalama numarası çıkacaktır, buradakiler kendi bebeklerininkini söyler fakat kesinlikle doğru değil, çünkü benim oğlum 19 aylık ve 18-19 numara giyiyor öyle söyleyim.😂