Kizlar merhabalar, menemen devlet hastanesinde önerebileceginiz çocuk doktoru var mıdır? Bebeğimi özel hastanede doğum yaptık ama malum ücretler belimizi büküyor; o yüzden takip için devlet hastanesine geçiş yapacağız, doktor önerisnde bulunabilirsiniz çok sevinirim