-baby- Yesim06 kaldırıp kendi içebiliyor mu ben içemicek endişesindeyim de kaldırmayı daha idrak edemiyor gibi kafasını öne eğiyor sadece
Eylusunannesiii -baby- bilmiyorum valla kullaniyorum bir damla akitmiyor ucunu ters çeviriyorum asla akmiyor kizim cekmedigi surece sizin kullandığınız hangi marka ?
Mihribann11 -baby- bizde 7 aylik olduk suluk wee baby tutmuyor sevmiyor. Biberonda avent kullanıyoruz .bize ne önerirsiniz kızlar ya marka polat bardak mi normal suluk biberon mu ?