boncukhaniminannesi Emir123ali ben pisigine kullandım ama inatçı pisikte bizde işe yaramadı canım ama boynundaki egzamalara çok iyi geliyor ona kullanıyorum
Babe Emir123ali Canim kayinvalidem yapmis getirdi bana.Kizimin pisigine surdum ertesi gun duzeldi.2 bucuk yasinda ama kizim.Daha kucuge olur mu fikrim yok.Kendime de dirseklerime ayak topuklarima kullaniyorum onariciligi harika
eslemsiii Emir123ali ben pişik için kullandım iyi geldi. Böyle uçuk gibi sulu bi yeri vardı söndürdü sürdüğüm gün
AdaMomm Emir123ali ben doğumdan beri kızıma kullanıyorum çok işe yaradı doktora söyledim en iyisini yapıyorsun demişti
Emir123ali Babe eslemsiii AdaMomm Teemo07 Umutpasaveannesi leynanin_pembemantosuu boncukhaniminannesi herkese cvp için çok teşekkürler arkadaşlar 🌸🌺😊
[silindi] Babe topukları sertleştirir kantaron çünkü yara onarıcı özelliği var kabuk oluşturuyor sertleşme yapıyor
Teemo07 Emir123ali ben kendi sezaryen dikişlerim ve oğlanın gazını çıkarmak için karnına masajla sürüyorum.
Umutpasaveannesi Valla benim elim ayağım sezeryan dikişlerime, pişik olmadı henüz ama her alt açmama sürüyorum olmasın diye , gaz içinde karnına ve sırtına masaj yapıyorum çok rahatlatıyor
leynanin_pembemantosuu Emir123ali sünnet olduğunda pipisine kullandım doğal kantaron yağını dedikleriniz hakkında bir fikrim yok ama bence kullanılabilir pişiğede
Sinem35 Emir123ali benim bebegim sut alerjik bir bebek oldugu icin pisik ve egzema cok oluyor bu donemi merhemyerine kantoron yagiyla atlatiyoruz dogdugundan beridir kullaniyorum doktorumuzda daha dogal demisti