Hy40
2.5 aylıkken hasta oldu ve 25 gün hastanede kaldık ve aşımız gecikti.3 doktora sordum 2 si aşıları yapabilirsnz dedi ama 1 doktor kullandğı ilaç nedeniyle 4 ay bekle dedi.şuan o ilacı kullanmıyorz artık.4.aylık olucak o aşısını yaptrabilirsn dedi.Ama 2 aylık aşısını yaptrma dedi.BÖyle bir durumu yaşayan var mı napcamı Bilemedim 🤷♀️