Alihancansu az önce bir posta yazdım ☺️ Benim oğlumun da kelimeleri çoktu her şeyi yapıyor öğreniyor fakat cümle kurmuyordu. 30 aylık oldu sonra 2 li 3 lü cümleler kurmaya başladı. Oyuncakları konuşturdum, çok soru sordum ve cevap almaya çalıştım yanlış bile söylese aferin akış deyip dedim destekledim. Oyuncak telefonla sevdiklerini aradık beraber babasını aradık konuştuk öyle öyle açıldı yavaş yavaş. İnşallah sizin de öyle olur bende çok endişeliydim kafama takıyordum doktorumuz biraz daha beklemeniz gerektiğini söyledi öyle de oldu çok şükür her gün bir önceki güne göre daha iyiye gidiyor. İşaretle anlattığında anlamıyormuş gibi yapın biraz çabalasın bizimki meğer tembellik yapıyormuş ben anlayıp yaptıkça 🙈