Arkadaşlar 9 aylık oğlum 5.ay da başladık ek gıdaya 4 aydır kabızlık var yani hergün yapsa bile çok katı yapıyo çok zorlanıyo doktora da götürdüm çatlak oluşmuş krem verdi fitil verdi sürekli de fitil kullanamam zaten günlük yapsa bile çok az ve sert kayısı suyu erik suyu bal kabağı herşeyi veriyorum hiçbir fayda etmiyo ne yapacam çok çaresiz kaldım 😭😭 uykusundan ağlayarak uyandı şimdi duphalac verdim ama hiç faydası yok iki gündür yapamıyo kakasını