Bende e bebekden hamak beşik almıştım hamileyken ama kullanamadım onu oğlum içinde yatmak istemedi hala evde boş boş duruyor. 10 aylık oldu şimdi dün çıkardım belki şimdi sever diye içinde zaptedemedim. Joie Serina sallanan ana kucağı almıştım 2 aylıkken resmen hayatımı kurtardı o dönemde. Gündüz uyumayan oğlum onun sayesinde uyumaya başlamıştı o dönemde.