Ozge68 1 ay 23 günlük bebeğim var,2 gündür saatlerce ağlıyor. Memede süt geldiğini yutkunmasından anladığım halde emmek istemiyor. Probiyotik gaz damlası ve sab simplex kullanıyoruz. Sab simplex e bugün başladık inşallah çabucak fayfasını görürüz. Çok zor gerçekten mahvolduk o da bende. Memede süt olduğu halde mama vermek zorunda kalıyorum mayışıp uyusun diye 😞