Astadavistabeybi 4.ay aşısı olacağız . Bu aşı ateş yapıyor mu ben ateş lafından baya panikliyorum. Rota virüsü aşısını da 3.ay yaptırdık onun 2.dozunu da mı 4.ay yaptıracağız internette 5.ay diye yazıyor
ikizlerinannesi2985 Astadavistabeybi 4.ay aşısı kızımda ateş yapmadı ama oğlumda ateş yaptı. Her bebeğe göre değişir yani. Rotanın 2.dozunu da 5.ayda yaptıracaksınız. Araya 1 ay boşluk konulması gerekiyor
MevaninMelegi Astadavistabeybi 4.ay aşıları 2.ayda yapılanların 2.dozu olarak yapılıyor her bebeğe göre değişir tabi ama ateş ve huysuzluk yapma ihtimali var bizde cuma günü yaptırıcaz 😔 rota aşısınıda 2.dozunu 1 ay sonra yaptırıyosunuz yani 5. Ayda şimdiden geçmiş olsun
Astadavistabeybi ikizlerinannesi2985 rota virüs alışının ilk dozunu biz 3.ay yaptırdık kuzum şuan 4.aydayız
ikizlerinannesi2985 Astadavistabeybi aynen canım anladım onu dedim ben de. Biz de ilk dozunu 3.ay 2.dozunu 5.ayda yaptırdık. İlk doz ile 2.doz arasında 2 ay olması gerekiyormuş
Astadavistabeybi MevaninMelegi rota hiç aşı yapmadı ilk doz ama 4.ay aşısı yapar mı endişeliyim her dk ateşine bakarım artık 😍🙄