Bebeğim geçen aylara oranla daha az emmeye başladı kızlar. Sütüm az zaten mama takviyesi yapıyorduk doktor kontrolünde doğduğundan beri şimdi onu da yemiyor. 3,5 aylık olduk iştahsız zorla ağzına veriyorum geri çıkarıyor. Etrafını keşfettiği için böyle olduğunu düşünüyorum fakat nasıl yediricem bilemiyorum. Doktor kaşıkla yedirin dedi. Yok öyle hiç yemiyor bas bas bağırıyor itiyor diliyle. Sonra yumruğunu ağzına sokup bağırıyor. Sıkılıyor mu da böyle yapıyor ellerini keşfettiğini biliyorum ama durduk yere ağlıyor. Sizler de bu aylar da böyle problem yaşadınız mı?