kızlar merhabalar kızım 2 ay 21 günlük hipoalerjenik mama içiyor süt alerjisinden dolayı son 3-4 gündür gayet güzel içen kızım ağlayarak içiyor bir öğün 120 cc içiyor bir öğün 30-40 cc içiyor içerken uyuya kalıyor 10 dk sonra uyanıyor ağlamaya başlıyor mamada kalıyor tekrar yapmak zorunda kalıyorum kan tahlili verdik temiz çıktı neden böyle olabilir