3children1mom Ferromixin kullanıyorum Daha önceden damla vermişti sağlık ocağı o bebeğimi çok huysuzlandırdı 2 sefer verdim ona rağmen 15 gün tuvaletini yapamadı 4 aylıktı 6. Aya kadar kullanmadık ama 3 aydır ferromixin kullanıyoruz yine tuvaletini yapması 5 günde 1 doktor normal diyo da bu çocuk ek gıda alıyo 5 gün nasıl içinde tutuyo 🤷🏼♀️