Esra7834 Canım şuan bunu buraya yazıyorum inşallah nazar değmez, benim bebeğimde 2 ay 13 günlük inanılmaz derecede fazla uyuyor. Yenidoğduğundan beridir bir uyku bir uyku. Akşam 11 gibi derin uykuya yatıyor hiç uyanmadan sabah 8 de uyanıyor. 1 2 saat uyanık duruyor sonra öğlene kadar uyuyor :) yine 2 saat uyanık kalıyorsa yine uyuyor. Bende baştan çok endişelenmiştim nasıl uyku bu böyle diye ama iki tane pediatri miz var ikisiylede konuşuyorum çok normal olduklarını söylüyorlar :) artık takmıyorum bende.