Feraye_ bende 5 aylıkken arkadaşın dediği gibi Yusuf bal doktora yaptırdık dikişliydi ilk gün ağrısı oldu zaten onun fitil vermişti doktorumuz çok ilgili whatsaaptan konuşabiliyorsun bi sıkıntı olunca resim atıp pipinin durumuna bakabiliyor bir de hızlı iyileşmesi için sarı kantaron yağı kullanmıştık bolca pipi ve beze dökmüştüm ki pipi beze yapışmasın 🌸