Gul_hatice Anneler biz ailecek covit geçirdik şu anda hala karantinamız dolmadı. Hem emzirip hemde kan sulandırıcı kullanan var mı.
cocomelon33 Gul_hatice hamilelikte kullandığım için doğum sonrası 10 gün kullandım emzirdim bir sorun olmuyor
Gul_hatice cocomelon33 doğum sonrası bende kullandım ama Bebeğim 30 günlükken falan covit geçirdik.Tablet olanlar süte geçiyormuş sağlık ocağı da net bir şey söylemedi açıkcası
Gul_hatice Pinarice ne kullandınız ben sağlık ocağındaki doktora sordum ecoprin olmaz dedi süte geçiyormuş
Pinarice Gul_hatice bende doktora sormuştum ecoprin 100 mg kullandım 3 ay boyunca sorun olmaz demişti
Gul_hatice cocomelon33 bende iğne kullandım tablet dediğim hap olanlardan ecoprin corasprin falan onlarda süte geçiyor işte
cocomelon33 Gul_hatice covid olanlara da iğne veriyorlar genelde o yüzden hamileyken iğneyi zor buluyordum yine iğne verebilir
Eylul270520 Bizde covid geçirdik ama bize kan sulandırıcı vermediler sadece ilaçları verdiler söylemediler de kan sulandırıcı alın bir aydan fazla oldu size doktor mu dedi kan sulandırıcı kullanım diye
Gul_hatice Eylul270520 ben çevremde ki sağlıkçılardan duymuştum. Virüs kanda pıhtılaşma yapıyormuş. Onun için kan sulandırıcı kullanmak gerekiyormuş