HappyKids doğum yapalı 24 gün oldu sezeryan ile yaptım . 53.5 ile hamiş kalmıstım 62 ile dogum yaptım suan 55 kiloyum. Emzirmek , bol su içmek , dengeli beslenmek, karbonhidrattan uzak durmak yeterli oldu . Hamilelik döneminde de sürekli spor yapmıstım . 40 ım çıkınca spora geri başlayacağım. Göbeğim pek kalmadı . Korse kullanımını çok öneriyorum 🙏🏻🙏🏻