Arkadaşlar selam bebeğim 5 aylık ön alt 2 dişimiz çıktı ve son bir haftadır emzirirken inanılmaz canım yanıyor ısırıyor ve dayanamayacağım şekilde acı veriyor önerebileceğiniz bir şey var mı, göğüs ucu koruyucu mu kullanmam gerekiyor 2 dişiyle bu kadar acı çekiyorsam diğer dişleri çıktığında nasıl emzireceğim düşünemiyorum 😢