yareninannesi888 İlk 3 ay yenidoğan aparatıyla gezdirirken yetişemiyordu ama şu an ne zaman kanguruya koysam iki tarafını deli gibi yalıyor sırılsıklam ediyor 5 aylık, nasıl bir çözüm bulabilirim bu duruma