Bireylulmeselesi02 Kızlar dünden beri böyle bir reklam çıkıyor 🤦♀️Sizde de oluyor mu resmen yorum zor yazıyorum 😭
SeverusSnape Bireylulmeselesi02 evet bende de sık sık çıkıyor. Reklam süresi geçici bir durummuş sanırım. Bana su içmeyi pek hatırlatmadı, onun yerine “ya sabır ya selamet” demeyi hatırlatıyor. Şakaşaka🥶😂
Yamanikko Bireylulmeselesi02 ben mail adresine 4 adet peşpeşe çektiğim ekran görüntüsünü attım. Hep istiyorlar ya ispat… Ne geri dönen oldu ne düzelen bir şey. Tabiki uygulama ücretsiz reklam çıkacak ama dedikleri gibi 15-20 dk arayla çıkmıyor. 2-3 dkda bir mutlaka çıkıyor. Ve çarpıyla çok zor kapanıyor… @NaimeYilmaz
Bireylulmeselesi02 Yamanikko reklam çıkması normal dediğin gibi ama ne yazık ki çok az bir süre de peş peşe çıkıyor
NaimeYilmaz Yamanikko İlettim ben sorunu, bende de aynı şekilde görüntüleniyor şu an. Pazar olduğu için gecikmeli müdahale oluyor🙏