zeynepduha Kızlar sağ memeyi emerken tam kavrıyor ama sol memeye gelince ağzını ufacık açıyor bu yüzden yaralar geçmiyor bebeğime ters mi kalıyor sol taraf?Bir de solu sağıp versem sadece sağ memeyle emzirsem pişman olur muyum inanılmaz ağrı çekiyorum çünkü 😕
squirrel20 zeynepduha sol memenizi ilk emzirmeye çalışın eğer bebek boşaltamıyorsa emzirdikten sonra sağım yapın ki sütünüz kesilmesin eğer düzenli süt akışı olmazsa süt kesilebiliyor
Yamanikko zeynepduha olabilir benimkide sağ tarafı pek iştahsız emiyor🤣 3 ay oldu hala öyle anlamadım bende ilk oradanda başlasam cok cok emmiyo uçlarıda eşit aslında ama cins bu yeni nesil bebeler🤣🐣