Immomy kızım 7 buçuk aylık biz tadıma 5 aylık başladık 6 aydan sonra da tamamen geçtim ek gıdaya. Sabah kahvaltısını veriyorum yumurta , peynir , zeytin , pekmez , ceviz , muz , elma , avakado, cici bebe . Ama hepsini karıştırmıyorum tabi değiştire değiştire veriyorum en fazla 3 karışım. Ondan sonra acıkınca sütünü veriyorum (formül) öğlen sebze çocrbası + yoğurt ondan sonra tekrar süt acıkınca . Akşam da gece maması veriyorum hipp Elmalı yulaflı sütlü bazen meyve püresi öyle devam ediyoruz işte. Püreymiş çorbaymış … benim kızım Çok iştahlı maşallah daha dişleri çıkmadı onlarda çıksa neler yer bilemiyorıö artık beni de Yicek😂😂😂