Nesse merhaba allah bağışlasın. Evet bence herkesin başına gelmiştir. İlk 3 ay sürekli anne göğsünde olmak orada uyumak istiyorlar,tok olsalarda emmek istiyorlar. Çünkü kendilerini ancak o şekilde güvende ve stressiz hissediyorlar. Yakında bırakacak annesi ,uzanarak emzirebilirsin oturmaktan yorulduğunda vs. Ama geçici bir süreç