Alya88 1 yal kontrolümüzde sordum 10. Aya kadar hep 1 kere çok nadir 2 yapardı ama fazla yemezdi. 3 öğün az da yese 3 öğün kaka yapıyor dedim normal dedi kabızlık yada ishal durumu yoksa korkulcak bişey yok dedi. Bizimkide bazen kıvamlı bazen sulu yapıyor değişiyor ama yemek azda olsa 3 öğün yerse 3 4 kere yapıyor. Kilo da almıyor