Hshdhdhd Ysfmt esim kendimden eminim dior yani dkkatli korunuyoruz bu zamana kadar bi sknti olmadi insAllah korkularn gercek olmaz
Ultraslan40 Doğumdan sonra 1-2 sene düzensizlik çok normal. Geri çekilerek korunmanın en en riskli korunma olduğunu biliyorsunuz değil mi? Çok çok yanlış yaptığınız, belki bu tutmaz ama yarın bir gün bu korkunuz gerçek olur.
Ultraslan40 Hshdhdhd doğru ya da yanlış olacağını bizden öğrenmeyecekseniz buraya bu postu neden açıyorsunuz?😂 hamile miyim diye soruyorsanız korunma yönteminizin yanlış olduğunu; bir daha ki sefere daha dikkatli olduğunuzu bilmeniz söyleniyor hemen saldırıya geçecekseniz açmayın postu, kırk kişi aynı şeyi yazmış.