Bence bu tamamen bebekle alakalı hazirbulunuslugu çok önemli. Benim yeğenim 3 buçuk aydan itibaren sofraya gitmek için ağlamaya bişeyler istemeye başladı.ve tattirmaya başladılar çok da güzel ilerledi. bunu anlarsınız zaten. Ama benim kızım 4 ay 7 günlük sofrada kucağımda duruyor hiçbir istek belirtisi göstermiyor. Zaten dik de oturmuyor henüz. Siz bebeğiniz için doğru zamanı bilirsiniz o size gösterir zaten 😀