Happy Kids Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Adet dönemi
Linolin
Happymother
endişelenmeyeyim o zaman sizinde bayagı olmus
Happymother
Linolin
dün oldum ben canm çok şükür ☺️
Arasdamla
Linolin
5.ayda oldum ben
Linolin
Arasdamla
bende 5.ayımdayım daha bisey yok
Arasdamla
Linolin
doktor bana 1 yılı bile bulabilir demişti olursun emzirince gecikiyor
zehyag61
2 ay 9 günlükken oldum, suan adetim. Hiç beklemiyordum bende böyle erken ama oldu.
babyboyege
Linolin
Evet ilk doğumum
« Önceki Sayfa