Lalin Seda0112 diş çıkarıyor olabilir, keskin asitli bir kokusu olur ayrıca çiş miktarı da artar. Enfeksiyon olabilir, çiş yaparken titriyor mu ya da sebepsiz huzursuzluğu var mı? Az su içiyor olabilir onu da bezinden anlarsınız zaten.
Agg0207 Seda0112 enfeksiyon olablirbkizim enfeksiyon gecirince cis kokusu cok agir oluyordu hemen anliyordum
Elmadersem Seda0112 bizimde öyle anlamadığım sey enfeksiyon vardr diye gidiyoruz birsey cıkmıyor en son yine yaptrdık cok az bi enfeksiyon cıkmış e antibiyotik kullandık bitti ama koku hala var bazen bezden mi acaba diye düşünüyorum prima premium care kullanıyorz
Seda0112 Lalin evet şuan diş çıkarıyoruz titremiyor evet çok fazla çiş yapıyor suyu çok içiyor inşAllah enfeksiyon değildir teşekkür ederim
Yenibirsayfa Başka sorunu var mı. Ates huysuzluk alt degistirmeni istememe vs eşlik ederse iye olabilir insallah degildir. Bezle alakalı olabilir mi koku konusu
Seda0112 Yenibirsayfa yok bunları hiç biri yok doğduğundan beri sleepy bez kullanıyorum ilk defa böyle oldu inşAllah enfeksiyon değildir
Seda0112 Nefesinannesii Siz gittiniz mi doktora biz salı gününe randevu aldık gittiyseniz ne dedi doktor canım
Seda0112 Elmadersem Allah Allah bizim ilk defa oldu bende bez sleepy kullanıyorum ilk defa işte geçmiş olsun canım idrar tahlili yaptırmak zor mu
ENA Elmadersem prima çişle birleşince iğrenç kokuyor. Sirf bu yüzden sleepye geçtim. Primanın emiciligi daha iyi olduğu halde vazgeçtim. Yalnız bez değişimi de pişik yapabiliyor, dikkatli değişim yapmak lazım.
Minis Benim bebegimde dizanteri çıkmıştı idrarı da kokuyordu. Ama gaitadan anlaşıldı. Idrar testinde çok az bi enfeksiyon var demişlerdi. Gaita alınmasa bilinmeyecekti