Kızlar 15 aylık olacak bir kaç gün önce hastalandı iyileşti sonucunda huysuz bir bebek oldu atıyor kırıyor ağlıyor kucak istiyor en önemlisi yürümeyi unuttu sürekli düşüyor düz halıda bir şey yokken bunlar normal desin biri bana gerçekten çok üzülüyorum hamileyim aynı zamanda yoruluyorum. Hastalanmadan önce çok sakin bir bebekti😢