Doğum yapalı 10.günümdeyim. Hemoroid oluştu maalesef. Geçen çok şiddetlenince eczaneden krem aldık onu sürüyorum. Bir tanesi vajinaya yakın bi yerde. Dikişlerime bir zararı olur mu. Birde hemoroidlere sıcak suyla tampon yapıyorum. Sıcak suya oturmaya korktum dikişlerden dolayı. Perşembeye randevu aldım ama o zamana kadar bekleyemedim 😔